dřevo, provaz, kov, textil (objekt), 40 × 40,3 × 4 cm
Práce spadá do cyklu Banality. Cyklus je dokladem přerodu umělce od malíře k post-konceptuálnímu umělci. Dle vlastních slov autora jeho „hodnota spočívá v tom, že jsem svojí možnost být autorem roztrhal na fragmenty, ze kterých někdo jiný složí obraz básníka“. Otisky nohou a stopy jsou jako znak pro autora charakteristické a pracuje s nimi na mnoha úrovních, například malování stop na asfaltovou cestu (Tráva / Tma, 1976), záznam stop ve sněhu v botách se speciálně upravenými podrážkami s negativem ptačí stopy (Stopa, 1979), aj. Konceptuálně pojaté stopy, za nimiž se skrývá pohyb, procesuálnost a odkaz k člověku navazujícího dialog s krajinou, je odrazem nejen myšlení konkrétního akčního umělce, ale i symptomatickou reflexí dobového umění.